شاب ينيك صديقته افلام سكس جديده

في البدايه احب اقول لكم ان دي اول قصه ليا علشان كده هيكون في مقدمه بس بعد كده هندخل في القصه على طول لاني شخص بحب الاختصار والانجاز بس ما تقلقوش في القصه مش هختصر حاجه وهحكي لكم كل التفاصيل دي قصة من تاليفي مش حقيقيه بس في قصه تانيه حقيقيه حصلت معايا اوعدكم اني هنشرها المره اللي جاية واتمني تعجبكم و تقولو رايكم و نصايحكم
سكس سعودي - افلام نيك - مشاهدة افلام سكس - سكس طحن - صور سكس - افلام سكس مصرى - افلام نيك طيز
ندخل في القصه على طول انا اسمي زيكو شاب عندي 22 سنه من اسره متوسطه الحال عندي اخين اصغر مني.. وانا من سن صغير اتعودت اني اشتغل و اصرف على نفسي طولي ظ،ظ¨ظ* و وزني ظ§ظ* كيلو يعني طويل و رفيع و نسيت اقول لكم اني ساكن في منطقه سياحيه ومصيف و بشتغل هناك في فندق وساكن فيه ومن هنا بدات قصتي

كنت شاب زي اي شاب بحب السكس وبتفرج علي افلام وأقرأ قصص المحارم والشذوذ وحصل معايا قبل كده تجربه بس زي ما قلت لكم قلت لكم هحكيها بعدين .. ما كانش في دماغي ابدا اني انيك شاذ او حتي اني افكر اهيج على اي ولد.. وفي يوم من الايام وانا خارج من الشغل حصلي حادثه!!!
شاب خبطني بعربيته وانا بعدي الشارع. الخبطه ماكانتش قويه اوي بس طبعا وقعت على الارض وهدومي اتبهدلت والناس اتلمت علينا .. نزل الشباب من العربيه وكان شكله كالاتي: جسم ابيض شعره طويل و كان لابس بنطلون مقطع بس كان مقطع اوفر كان مبين فخاده كلها وما كانش في شعر في رجله ولا دقنه كان املس وكان لابس تيشرت نصف كم ضيق وماسك على جسمه كان رفيع وطويل ..المهم جاه عشان يطمن عليا وكانت طريقه كلامه كالاتي : انا اسف جدا ما كنتش اقصد انت حصل لك حاجه
كانت طريقه كلامه بتوحي لي انه Gay لانه كان بيتكلم بدلع زي البنات او أنه ابن ناس ومتدلع وانا بصراحه كنت حابب استغل الموقف لان الناس كانت حوالينا كتير وباين على شكله ومن العربيه اللي معاه انه شاب غنى فكنت عايز اطلع منه باي مصلحه فقلت له ايوه مش قادر اتحرك حرام عليك انتم معاكم فلوس وعربيات تدوسو بيها على الناس احنا لازم نروح القسم ويتعملك محضر
قالي لا ابوس ايدك انا مستعد لاي تعويض ومستعد اوديك المستشفى بس ما تكبرش الموضوع
فجأه لقيت الناس بتتدخل وواقفين في صفي واللي يقول حرام عليك واللي يقول الواد ده لازم يتربى و لازم يروح القسم ....
وطي الشاب ده علي راسي وقال لي ابوس راسك هاعمل لك كل اللي انت عايزه بس تقول للناس انك كويس وانا هاوصلك في اي حته انت عايزها!
ابتسمت وفرحت اني هوصل للي في دماغي وما بينتش ده لحد وقلت لهم خلاص يا جماعه ما حصلش حاجه انا هابقى كويس بس هو يوصلني المستشفى وانا مسامحه وفعلا قومت وقفت ولقيتني قادر اقف على رجلي وركبت معه العربيه وبدا يتحرك ويبعد عن مكان الحادثه
عدي خمس دقائق كاملين وانا راكب معاه العربيه من غير ما يقول ولا كلمه بس الواضح على وشه ان بدا يهدا من الرعب اللي كان فيه من شويه وانا استغليت الوقت ده في التفكير فكرت ازاي استغل الشاب ده لاني وقتها كنت محتاج الفلوس جدا وما كانش الشغل جايب همه وكنت مشطب خالص (ع الحديدية) وقلت في بالي لو الولد ده طلع خول انا ممكن ان انيكو واصوره وامسك عليه ذلة واطلب منه الفلوس اللي انا عايزها بس لازم اتاكد الاول
قطع سرحاني الشاب وهو بيقول لي انا متشكر جدا لانك مارضيتش تروح القسم و انا اسف بجد اني خبطك وزي ما قلت لك انا مستعد لاي تعويض تحب نروح المستشفى ولا نروح فين.. قلت له لا انا كويس مش محتاج مستشفى انا بس محتاج اروح اي مكان فيه حمام عشان اغسل هدومي و اغسل وشي وافوق من اللي حصل.. قال لي انا الشاليه بتاعي قريب من هنا ممكن تتفضل عندي وتعمل كل اللي انت عايزه هناك احسن من اما نروح المستشفى عشان برده ممكن ندخل في سين وجيم قلت له تمام قال لي انت اسمك ايه قلت له اسمي زيكو اصحابي بيقولوا لي كده قال لي عاشت الاسامي يا زيكو وانا اسمي شادي
قلت له اتشرفت بمعرفتك وكمل سواقه ووصلنا الشاليه اللي كان فخم جدا كانه فيلا وانا في بالي اني اخيرا هعرف الولد ده طبيعته ايه بس كنت خايف ليكون اهله هناك وما اعرفش اخذ راحتي معاه وما اعرفش استفرده و اتكلم معاه براحتي
نزلت من العربيه و قبل ما ادخل سالته قلت له هو في حد جوه قال لي لا انا قاعد هنا لوحدي علشان احنا في الاجازه واختي كانت موجوده بس هي سافرت و هترجع بكره وبابا وماما عايشين بره مصر مش بيجوا خالص بس بيبعتولنا فلوس نصرف على نفسنا لحد ما تخلص الكليه قلتله تمام ودخلنا الشاليه ودخلت الحمام اخذت شاور عشان افوق من اللي حصل ده كله وكان في بورنس متعلق وراء الباب في الحمام لبسته وخرجت بيه
شادي: ايه ده انت لبست البرنس بتاعي يلا يا زيكو حلال عليك ههههههههيييي وضحك ضحكه سافله
انا: اعمل ايه يا شادي ما انا هدومي بتاعه الحادثه توسخت لما وقعت على الارض وعايز اغسلها و بصراحه كده انا قررت استغلك واطلب منك ان ابات عندك النهارده ع ما الهدوم تنشف ممكن؟ ولا في مشكله
شادي: طبعا يا حبيبي انت تؤمر النهارده بس انت تبات زي ما انت عايزه انا قدامي اسبوعين هنا في المصيف لو حابب تفضل معايا على طول خليك
انا: طيب مش نتعرف على بعض اول انا كل اللي فهمته عنك انك اسمك شادي وعندك اخت وباباك ومامتك بره مصر ما اعرفش انت عندك كم سنه ولا في سنه كام 
شادي: انا يا سيدي عندي 20 سنه و في تانية كليه واختي اسمها ياسمين توأمي ومعايا في نفس الكليه كنا عايشين بره مصر مع بابا وماما وبنيجي هنا علشان الدراسه نعيش مع تيته بس هي توفت واحنا حاليا عايشين لوحدنا انا واختي طول الدراسة وبنسافر ف الإجازة لاهلنا اللي هو كمان اسبوعين
سكس مصري نار - افلام نيك طيز - سكس ناعم - سكس نيك طحن - افلام نيك طيز
انا: وانا يا سيدي عندي 22 سنه في رابعه كليه و عندي اخين اصغر مني بس انا يعتبر عايش لوحدي و بشتغل هنا في فندق وبنام هناك يعني تقريبا مش بروح البيت خالص غير ممكن زياره مره كل اسبوع
شادي: تشرفت بيك وحاسس اني حبيتك زي اخويا و هنبقي أصحاب اوي
قلت له طيب هنعمل ايه دلوقتي قال لي بتعرف تلعب بلايستيشن قلت له طبعا قال لي طيب تعالى نلعب شويه وبعدين ندخل ننام
دخل غير هدومه وخرج لابس شورت احمر وفانله حمرا شغل البلاي ستيشن وقعد جمبي وانا لابس البورنس ومش لابس تحته حاجه
كان اللبس بتاعه مغري جدا وكانت طيظه كبيره ومغرية جدا .. عشان كده قررت اني ابدا و ابادر واحاول اغريه عشان لو استحاب اتاكد انه خول وبدات افك الحزام بتاع البرنس ورفعت رجلي الشمال لفوق وانا قاعد علشان زبي بيبان من البرنس وهو كان قاعد على اليمين وكان مركز في البلاي ستيشن وكنت منتظر انه يبص ناحيتي علشان يشوف زبي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وفعلا بعد شويه بص عليا ولمح نص زبي خارج من البرنس وقتها كان زبي منتصب على الاخر من الموقف لاني اول مره اعمل كده... 
فضل باصص ومركز على زبى وما بقاش مركز في اللعب وانا شايفه بطرف عيني وهو بيبص على بس عامل نفسي مش واخد بالي 
فضل مركز وقت طويل من غير ما يتحرك عشان كده قررت ابدا انا كلام
بصيت عليه وقلت له : ما تركز يابني في اللعب
شادي: ايه؟
ركز في اللعب يابني انت وقفت لعب ليه .. وبعدين بصيت علي زبي وريته اني اخذت بالي وقلت له: بتبص على ايه يا وسخ
شادي: هو ازاي كبير كده انا عمري ما شفت الحجم ده
قلت له وهو انت شفت ازبار قبل كده
شادي: ايوه شفت

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

Watch now the most beautiful sex stories of the mother's nick with her son all night on the bed in the absence of her husband

​افلام نيك كس شرموطه

جنس بنات نيك كس على السرير اكس ان سكس