الكمبيوتر السبب انه ينيكنى كل يوم فى منزلى نيك موزز

كنت ساكن جديد بمنطقه مدينه نصر . وهناك تعرفت علي رجل وزوجته واولادهم . وكنا نتقابل كل ليله مع العلم كان هناك فارق سن بيني وبينهم يقدر بـ 20 عاما وكانت الزوجه معروفه انها تدخل بيوت العماره كلها وترغي وتنقل الاخبار انا كنت مختصر لاكتر درجه بيوم الرجل سالني انت بتفهم بالكمبيوتر قلتله عندي فكره معقوله اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار قال الكمبيوتر بتاعنا توقف ممكن تشوفه . المهم ذهبت لرفه الكمبيوتر ووجدت ان العطل خفيف وفي 15 دقيقيه كنت صلحته وكان احسن من الاول كمان لان هناك برامج كانت مغلقه وهناك برامج كانت السبب بتعليق برامج الكمبيوتر . شكرني الرجل . وزوجته لقت خامه خصبه للحدث مع الجيران . ونشرت خبر بين الجيران وتكلمت كتير مع الجيران عن قدراتي بتصليح الكمبيوتر . علما ان فكرتي بالكمبيوتر مش متل واحد محترف
بيوم المساء راجع البيت وكنت بباب شقتي حيث بالدور 4 شقق وافاجئ ان الشقه اللي بجانبي بتفتح بنفس الوقت وبتخرج منها سيده حوالي 32 عاما . وهي تلبس جينز وبلوزه من غير اكمان وهي بيضاء ويفوح منها رائحه العطر وكان لبسها ناعم وشكلها يدل علي انها انثي حقيقيه .وفجاه سمعت صوت مساء الخير استاز احمد . بصيت ناحيتها وقلت مساء النور . قالت اسفه لازعاجكك انا جارتك . قلت لها اهلا وسهلا . قالت سمعت من الجيران انك بتفهم بالكمبيوتر . والكمبيوتر بتاعي عطلان . ولازم اصلحه لاني بكلم زوجي بامريكا . والليل ميعادنا ومش عارف اعمل ايه . قلتلها تحت امر حضرتك ممكن لو سمحتي اخد دش واغير ملابسي وااجي اشوف المشكل . قالت خلاص قلتها ربه ساعه وجايلك . المراه فرحت وحسيت ان السعاده تملا وجهها .
انا بصراحه فرحت لاني كنت براها كتير وهي بتلبس ملابس جميل وشيك وكنت معجبب طريقه لبسها وانوثتها فقد كانت انثي انثي حقيقيه كنت ح اتجنن عليها .
المهم ذهبت الي الحمام واخدت دش ولبست احلي تي شرت عندي ووضعت احلي برفان وهيات نفسي للتعارف واتمنيت ان عطل الكمبيوتر يكون بمقدوري حتي اثبت قدراتي .
المهم طرقت باب الجيران وفتحت لي وكانت لابسه ملابس تختلف عن اللي شفتها بيه فقد كانت جونيله قصيره ناعمه حرير فيها ورد احمر يجنن وكانت الجونيله تهتز يمينا ويسارا وانا اري فخادها الناعمتين واكاد اري فلقتي صدرها وحاجه ناعمه مرمر تجنن اعلان هذه القصة ملك موقع
عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار كمان بخلاف طريقه كلامها اللي تجنن اي رجل فكان صوتها ناعم ورقيق . بصراحه انا ماكنتش عارف اعمل ايه بس كنت مكسوف ومتحفظ . قلتلها لو سمحتي فين الكمبيوتر قالتلي انت حامي حامي كده طيب انت لسه جاي من الشغل . استريح اشرب حاجه وبعدها شوف الكمبيوتر . احضرت لي كوب مياه غازيه . اخدت منها رشفه وكنت مش عارف اعمل ايه . طلبت منها مكان الكمبيوتر . وانا بكلمها خرجت شغاله فليبينيه . وقلت لها بالعربي المكسر انا خلاص انا بروح ست جاسمين. طبعا ده اسم السيده . البيب استحمي واكل ونام بالسرير . تامري بشئ تاني قالت لا بكره تيجي بدري . ذهبت الخادمه وحسيت بالصمت الرهيب بالشقه .
المهم قلت لها فين الكمبيوتر قالت انت علي طول مستعجل كده . ابتسمت باحراج . المهم قالت اتفضل معايا . الكمبيوتر بغرفه النوم . رحت ورا السيده ياسمين . وهناك فوجئت بفرفه نوم تعقد من جملها ورقتها ونعومه الفرش الحرير اللي عليالسرير . وكل شئ منظم بالغرفه يعني شئ ناعم ورقيق واحستت بالراحه والانسيابيه بجسمي .يخلي اي رجل زوبره يسرح بالنعومه والجمال والرقه والهيجان والشهوه.
كان الكمبيوتر بجانب الشباك . المهم اتمنيت يكون العطل بسيط . فتحت الكمبيوتر . ولم يفتح . المهم حاولت بطريقه تانيه . وفتحته بالطريقه الامنه . انفتح معي عملت له اعاده ترجيع برمجه. وهنا اعلن الكمبيوتر عن نفسه واشتغل . حسيت ان المراه ح تججن . المهم اخدت بالبحث بالكمبيوتر وقلت لها انه ممكن يعلق تاني . المهم . قالت لي انا مش عارفه اشكرك ازاي استني ح اعمل لك شاي . تركتني بالغرفه واخد العب بالملفات وهناك رايت صورها رهيبه وهي بالخارج ووجدت صورها نصف عاريه بالبلاج. وكان زوبري ابتدا يشد وعشت باحلام اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار اتمنيت حتي المسها ولو لمسه عفويه . المهم هي جت وجلست بجانبي . واخدت تبحث بالكمبيوتر وقالت يومين الان وانا لا اعرف اشغله . تعرف انا بشكرك عاوز كام قلتلها لالالالا يامدام عيب احنا جيران وانا لا اعمل بالتصليح انا اخصائي علاج طبيعي ومساج . وبعمل بمستشفي استثماري . قالت لي بجد يظهر اننا ح نشوف بعض كتير . ممكن اسالك سؤال قلت لها تحت امرك اسالي براحتك سالتني عن الالام اسفل الحوض . وابتدا احاديثنا عن الام الظهر قلتلها ممكن تيجي المستشفي وانا تحت امرك . ومن داخلي نفسي المسها .وقالت انت ليه مش متزوج قلتلها لما الائي بنت الحلال.
المهم استازنت للذهب فطلبت مني تليفوني . المهم وكنت تعبان من شغل اليوم كله ولبست البيجامه الشورت بتاعتي وذهبت للنوم وروحت بالنوم الساعه هوالي الثانيه صباحا رن جرس التلفون.انا اسفه احمد بس عندي مشكله الكمبيوتر علق وانا بكلم زوجي . قلت لها اغير ملابسي واجي قالت لا تعالي بملابس النوم مافي حد غيري . لبست الشبشب . وذهبت لها ولسه ح ارن الجرس افاجئ بان الباب بيفتح وبتشدني لغرفه النوم كي اشوف الكمبيوتر .
المهم فوجئت ان المدام بقميص نوم قصير ستان احمر يخلي زوبر اي راجل يشد . وقفت انامي واحدي حمالات القميص تسقط علي كتفها والبز الابيض يجنن مش ابيض بس وناعم والحلمه يبرز من القميص . حسيت ان المراه كانت بتستعرض امام الكاميرا لزوجها اللذي يعمل طيار وهو برحله لامريكا .
حسيت ان هناك امام الكاميرا معركه جنسيه . ونظرت علي الارض بجوار رجل الكمبيوتر اجد كيلوت احمرستان يجنن . المراه كانت حافيه . احسست ان المراه بتلبس القميص علي اللحم وحسيت ان زوبري خلاص مش قادر . ذهبت بسرعه واحضرت مشرب بارد . وجلست بجانبي وانا حاسس برائحتها الجنسيه وحسيت ان السيده مولعه اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وان القميص لما بيطبع علي اللحم يهيج العفريت.
ابتدات احاول اشغل الكمبيوتر وماكانش فيه شئ . بس انا استعبطت لان ريحتها كانت رهيبه وبصراحه اشتهيت منظرها وريحتها . ابتدات المراه تميل علي يمينا ويساره وجسمي بيرتعش وعرقت وكانت حلتي فظيعه كنت سخن ونار وكان زبي واقف بالشورت وكانت احاول ان اداريه .
المهم اشتغل الكمبيوتر وانا تعمدت ان اطفيه ثانيا . كانت المراه تميل علي وانا اشاهد بزازها وبطنها وكنت اتمني ان اري كسها بس صعب اتمنيت اضع يدي علي فخدها او كتفها بعد ذلك حسيت ان المراه جسمها شويه بيرتعش . وحسيت انها بتلامس كتفها بكتفي وانها مشتاقه
لملامسه رجل المهم كل شويه احس بتلامس اجسامنا لبعض اكتر لدرجه ان فخدي العريان لامس فخدها وهي كل شويه تتكلم بيدها وتضع يدها علي يدي . احسست ان الفرصه مواتيه ي اضع يدي بس كنت حذر لافقد ملامستها لي المهم وجدت كوعي اليمين يتلامس مع بزها الشمال . المهم نزلت ايدي عند فخدي وعملت نفسي اني بهرش فخدي وحسيت بفخدها بجانب كفي . المهم انا حسيت ان الجاره مشتاقه كتير ومولعه نار بس لو غلطت غلطه ممكن اخسر بسببها كتير.كنت حذر معها المهم الست حطت يدها علي ايدي وقالت بص . انا عندي السي دي بتاع الاكس بي ممكن اجيبه لك . انا فرحت وقلت لها احضريه غابت دقائق وجتمعها شرائط كتير. وجلست ولصقت في وانا شفت كده روحت مايل عليها وضغط بكوعي بجنبها . حسيت ان المراه مستلزه من كوعي وقالت انت ليه ماتزوجتش ؟؟ انت عمرك ماحبيت ؟؟ قلتلها طبعا حبيت . قالت وليه ماتزوجتهاش ؟؟؟ قلتلها القسمه والنصيب .
المراه حطت رجل علي رجل وحسيت ان فخدي اليمين تحت فخدها الشمال وحسيت ان زوبري خلا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

Watch now the most beautiful sex stories of the mother's nick with her son all night on the bed in the absence of her husband

​افلام نيك كس شرموطه

جنس بنات نيك كس على السرير اكس ان سكس